درباره آراکس شیمی بیشتر بدانید

آراکس شیمی با داشتن تخصص و  بیش از چند دهه تجربه‌ در زمینه‌ی تولید سود پرک، مطابق با آنالیز و فاقد هرگونه ناخالصی، از مدرن‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌های برتر استفاده کرده و خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت با تلاش برای تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری، سابقه‌ی درخشانی را در زمینه‌ی فعالیت خود ایجاد کرده و به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه شناخته می‌شود.

تماس با ما

مجموعه آراکس شیمی

هدف ما برتری بر رقبا نیست بلکه رضایت کامل مشتریان می باشد، ما بر آنیم با بهره گیری از تکنولوژی برتر جهانی، تاکید بر اصل مشتری مداری، رعایت اخلاق حرفه ای ، انجام به موقع تعهدات، با بهره جستن از سرمایه انسانی نخبه و کار آمد شرکت، در حوزه تولید و صادرات پیشگام و به عنوان یکی از بهترین ها در دنیا شناخته شویم.

آراکس شیمی با تکیه بر تخصص ، تعهد و بهره گیری از مدرترین تجهیزات و تکنولوژی برتر و مطابق با آنالیز و فاقد هرگونه ناخالصی و تجارب چندین ساله خود در تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و امروزه به عنوان یک شرکت مطرح در زمینه فعالیت خود می درخشد.

سود پرک در شرکت آراکس شیمی با استفاده از خط تولید جدید و با بهره گیری از تولید سود مایع به صورت تکنولوژی روز دنیا و با الکترولایزرهای غشایی و به شکل کاملا اصولی تولید می شود و فاقد هرگونه ناخالصی جیوه ای بوده که این امر امتیاز بسیارمهمی برای شرکت آراکس شیمی محسوب می گردد و با بهره گیری از آزمایشگاه های مدرن و نیروی انسانی مجرب در راستای تأمین نیاز صنایع داخلی کشور و با هدفمندی صادرات به کشورهای مختلف می باشد. لذا با اتكاي به كيفيت بالاي محصول خود،با صدور محموله هايي به کشورهای سرتاسر جهان پرچم افتخار ايران را برافراشته است.

کاستیک سودای صادراتی آراکس شیمی برای صادرات به کشورهای مختلف با انجام تشریفات امور گمرکی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد .

در نهایت تلاش میکنیم تا با شناسایی و درک نیاز مشتریان و با به کارگیری فناوری روز و راهکارهای نوین بتوانیم در کمترین زمان و به بهترین شکل پاسخگوی خواست مشتریان و بازار باشیم.

افتتاح شرکت آراکس شیمی در سال ۱۳۹۱

در سال ۱۳۹۱ شرکت آراکس شیمی افتتاح شد

در سال ۱۳۹۵ اصلاح خط تولید

در سال ۱۳۹۵ اصلاح خط تولید صورت گرفته است، طی این سال با ارتقا و اضافه کردن دستگاه های مدرن، خط تولید شرکت آراکس شیمی اصلاح شده است.

در سال ۱۳۹۶ افزایش ظرفیت تولید

در سال ۱۳۹۶ با اصلاح خط تولید، ظرفیت تولید شرکت آراکس شیمی به بیش از ۲ برابر رسید.

افتتاح دفتر تهران

در سال ۱۴۰۱ دفتر مرکزی شرکت آراکس شیمی در تهران افتتاح شد، همچنین در ابتدای سال ۱۴۰۲ این شرکت در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت و ارتقای عملکرد، شروع به جذب نیروهای متخصص در زمینه های مختلف کرده است.

آدرس دفتر مرکزی

آدرس دفتر مرکزی: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، بالاتر از پاساژ گلبرگ، مجتمع آتا، واحد ۲۸

تلفن دفتر :

     ۷۱۳۳۳۳۳۱ – ۰۲۱
                ۷۸۵۲۸ – ۰۲۱

آدرس کارخانه

آدرس کارخانه: گرمسار، شهرک صنعتی ایوانکی، کارخانه آراکس شیمی