چرا آراکس شیمی

چرا آراکس شیمی را برای خرید انتخاب کنم؟

آراکس شیمی، تولید کننده سود پرک 99 درصد در ایران، توانسته با بیش از 12 سال تجربه و تخصص به بسیاری از مشتریان صنایع کمک کند تا تولیدات با کیفیت و هم‌تراز با استاندارد روز دنیا داشته باشند. آراکس شیمی یکی از معدود تولیدکنندگان سود پرک در ایران است که توانسته سود پرک بدون ناخالصی و کیفیت را فدا نکند. در پاسخ به سوال چرا آراکس شیمی را برای خرید انتخاب کنم؟ بهتر است بگوییم که همواره در تلاشیم تعهد برای ارسال کالا، کیفیت، قیمت رقابتی، ارسال فوری، بسته بندی با کیفیت و پشتیبانی حتی بعد از تحویل را به بهترین شکل رعایت کنیم و همین امور باعث شدند که رضایت بالا خریداران گرامی را داشته باشیم.

تضمین کیفیت کالا

در تولید سود پرک، تمامی مراحل با استفاده از تجهیزات مکانیزه و نظارت نیرو انسانی در کارخانه انجام می‌شود که همین فرآیند باعث تولید محصول با کیفیت می‌شود. شرکت آراکس شیمی یکی از برترین‌های تولید کننده‌های سود پرک با خلوص 0.5 ± 99 درصد است که این ویژگی موجب تمایز ما در بازارهای جهانی شده است. کیفیت بالای محصولات باعث شده است که بتوانیم نیازهای صنایع مختلف را به خوبی برآورده کنیم و در بازارهای بین‌المللی پر رقابت سهم قابل توجهی داشته باشیم. ما با تضمین یکسان بودن آنالیز کل بار در آزمایشگاه، کیفیت محصولات خود را به اثبات می‌رسانیم. برای امنیت و اطمینان خریداران این امکان وجود دارد که اگر آنالیز با بار مطابقت نداشت، کل بار را مرجوع کنند. در نهایت از آنجایی که تولید کننده عمده سود پرک هستیم؛ هزینه‌های تولید برای ما مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و بدیهی است که با خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه‌ها قیمت تمام شده برای شما هم مناسب باشد.

پشتیبانی مستمر

با ارائه پشتیبانی مستمر، از زمان ثبت سفارش تا حتی بعد از تحویل محصول یک اطمینان خاطر و امنیت به مشتریان می‌دهد تا از خرید خود مطمئن‌تر باشند. تیم پشتیبانی مجرب آراکس شیمی همزمان با ثبت سفارش از طریق سایت یا دیگر راه‌های ارتباطی با خریدار ارتباط می‌گیرند و تمامی فاکتورها و مراحل را در پلتفرم انتخابی مشتری، گزارش می‌دهند. فرآیند تیم پشتیبانی فقط منوط به پیگیری‌ها نمی‌شود آن‌ها همواره خریدار را مانند یک مشاور در تمامی مراحل همراهی می‌کنند تا بتواند با بهترین شکل کالای خود را تامین کنند. پشتیبانی با بهره‌گیری از بسترهای آنلاین باعث شده که همیشه در دسترس مشتریان باشیم. شما می‌توانید با ثبت درخواست در هر یک از پلتفرم‌های آنلاین با کارشناسان متخصص ما ارتباط بگیرید و تجربه یک خرید آنلاین ساده و کم هزینه را داشته باشید.

فرآیند منحصر‌به‌فرد ارسال

در این مرحله تعهد ما از زمان اولین مکالمه آغاز می‌شود. کارشناسان مجرب ما از زمان اولین ارتباط، همراه شما خواهند بود و با پاسخگویی صحیح قبل از ثبت سفارش تمامی گزارش‌های لازم مربوط به مراحل اجرایی اعم از نوع بسته بندی، زمان ارسال، زمان تحویل کالا، نحوه بارگیری، وزن دقیق کالا و تعداد بسته‌های ارسالی را در یکی از پلتفرم‌های آنلاین انتخابی شما گزارش می‌دهند و در کل فرآیند ارسال و تحویل بار شما را راهنمایی می‌کنند. در مورد کالاهای صادراتی نیز ارائه گزارش کامل تحویل مدارک اعم از اینویس، پکینگ تا گواهی مبدا و گزارش بازرسی کالا را در اختیار خریدار قرار می‌دهند.

یکی از دغدغه‌های خریداران سود پرک ارسال فوری و بدون نقص کالاست. در آراکس شیمی با بهره‌گیری از سیستم‌های پیشرفته مدیریت موثر، قادر به ارائه خدمات تحویل فوری به مشتریان خود می‌باشیم. برای این منظور با بوک کردن کالا در بسته‌بندی‌های رطوبت‌گیر و لمینیت شده ارسال کالا از زمان سفارش تا تحویل فورا انجام می‌شود. با شبکه توزیع گسترده و همکاری با شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی، ما قادر به تحویل محصولات خود به تمامی نقاط جهان هستیم. از این رو مشتریان در هر کجای دنیا باشند می‌توانند به محصولات با کیفیت ما دسترسی داشته باشند.

تمامی مراحل از گمرکی، گزارش کالا و دیگر جرئیات را تیم متخصص ما انجام می‌دهد که در جهت اعتماد برای تمامی مراحل به شما تعهد مرجوعی و عودت وجه می‌دهیم. این توانایی ما در تحویل بار، باعث شده است که بتوانیم نیازهای مشتریان داخلی و بین‌المللی را به خوبی پاسخ دهیم. می‌توان گفت هیچ تفاوتی ندارد که شما در بزرگترین شهر ایران باشید یا در یک شهر بسیار کوچک در نقطه‌ای دور افتاده از استرالیا، تمامی مراحل خدمات با دقت لازم انجام می‌شود و تعهد تا لحظه تحویل بار درب محل مورد نظر شما وجود دارد.